sobota, 18 sierpnia 2012

3 Nowe Upiory! cz.2




Cześć :o) Od razu przepraszam , że nie napisałam tej notki przez 2 dni :o(
Ale dziś wam wynagrodzę!
No to ciągnijmy dalej temat ,,3 nowe upiory''
Zaczynamy ! ;o)




Dziś tak jak obiecałam zajmiemy się Robeccą Steam (po środku)



Robecca Steam
Student Monster High
Robecca without Penny.png
Wiek 116 lat
Zabójczy Styl Ja bym opisała swój styl jako niemodny i stary w obecnym czasie, mimo że zostałam niedawno poinformowana, że byłam całkowicie "steampunk" i dość "nowoczesna". To jest ulga, żaden potwór nie chce być uważany za nudnego.
Dziwaczna wada Mój wewnętrzny zegar nie zawsze prawdiłowo funkcjonuję i zdarza mi się zawsze przyjechać późno. Wydaje się nie do znaczenia ile alarmów ustawić lub nosić zegarki , nic nie pomaga.
Zwierzę Kapitan Penny jest moim mechanicznym pingwinem. Skrzydła są zbędne, gdy jest wyposażony w rakiety.
Ulubione zajęcie Używam moich rakietowych butów i potrafię robić akrobacje i sztuczki, które sprawiają, że inne potwory muszą się zatrzymać, aby mnie obejrzeć.
Najbardziej irytująca rzecz Deszcz.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sklep metalowy.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gotowanie. Trochę boję się wrzącej wody.
Ulubiony kolor Miedź.
Ulubione jedzenie Mimo, że mój mechanizm nie wymaga tradycyjnych potraw lubię herbatę imbirową.
Przyjaciele Rochelle Goyle i Frankie Stein
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Relacje

Rodzina

Tata Robecci jest szalonym naukowcem. Nie wiadomo nic o jej matce.

Przyjaciele

Robecca przyjaźni się z Rochelle Goyle i Frankie Stein.

Miłość

Jak na razie nie wiadomo, czy Robecca z kimś się spotyka.

Zwierzę

Jej zwierzęciem jest mechaniczny pingwin Kapitan Penny.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osobowość

Robecca jest uprzejma i zawsze chętna do niesienia pomocy innym. Dziewczyna zawsze się spóźnia, ponieważ jej wewnętrzny zegar nie działa prawidłowo. Na szczęście szybko potrafi nadrobić stracony czas.

Wygląd

"Skóra" Robecci jest stworzona z miedzi i brązu. Jej długie, pofalowane włosy są granatowo-czarne.

Klasyczny potwór


Robot.jpg
Robecca jest robotem, czyli mechanicznym urządzeniem wykonującym automatycznie pewne zadania. Działanie robota może być sterowane przez człowieka, przez wprowadzony wcześniej program, bądź przez zbiór ogólnych reguł, które zostają przełożone na działanie robota przy pomocy technik sztucznej inteligencji. Roboty często zastępują człowieka przy monotonnych, złożonych z powtarzających się kroków czynnościach, które mogą wykonywać znacznie szybciej od ludzi. Domeną ich zastosowań są też te zadania, które są niebezpieczne dla człowieka, na przykład związane z manipulacją szkodliwymi dla zdrowia substancjami lub przebywaniem w nieprzyjaznym środowisku.

ROBECCA STEAM - CO JA O NIEJ SĄDZE :
Na początek , zdziwiłam się że jest robotem , po nazwie "ROBECCA" na początku myślałam że to robak :oD , podoba mi się ta postać ;o).


<<<<<<<<<<<<<, CHCIAŁAM PRZEPROSIĆ ŻE W POPRZEDNIEJ NOTCE NIE DODAŁAM ZDJĘCIA LALKI , ALE TO BYŁA MOJA PIERWSZA "POWAŻNA NOTKA" :o(. Za to dodam teraz >>>>>>  Dodam także zdjęcie Robeccy jako lalke ;o)

Przepraszam za usterki. Już sie nigdy nie pojawią! :o). To tyle , miłego czytania. :o) Pa :o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz