poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Frankie na MovieStarPlanet!

Witajcie , pewnie już słyszeliście o grze ,,MovieStarPlanet" w skrócie ,,MSP" a więc gdyż dowiedziałam się o istnieniu tej gry założyłam konto.

Chciałam mieć konto zainspirowane Monster High , między innymi Frankie Stein.
Zakupiłam ,,VIP" (za prawdziwe pieniądze) aby móc wyglądać tak jak Frankie! :o)
Oto ja :





Tak jak widzicie nazywam się FRANKIEE STEIN :o) Są dwa ,,e" ponieważ nazwa ,,Frankie Stein" byłą juz zajęta :o) Po a tym to wygląda strasznie cool no nie? :oD
Mam dopiero 3 LEVEL / 25 LEVEL ponieważ nie dawno zaczęłam grę + Tygodniowy wyjazd do babci. Proszę zapraszajcie mnie i polecajcie mojego bloga! monster-high-oraz-ja.blogspot.com
Będę wdzięczna :o) . Wiem że ten post nie ma prawie nic wspólnego z MH oprócz mojej postaci ale proszę was :o) (Warto! zobaczę wam filmy , dam autograf i.... POGADAMY RAZEM NA CZACIE PUBLICZNYM LUB PRYWATNYM! :o) )


To tyle. Do zobaczenia :o)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz